DOKU organizér je osvědčeným společníkem pro každodenní použití. Bez ohledu na to, zda se jedná o hasiče, záchranáře nebo krizové pracovníky - DOKU organizér se ideálně hodí pro dokumentaci na místě zásahu všem.
Přehledné uložení, spoustou prostoru na dokumenty a odolné materiály – to vše jsou přednosti DOKU organizéru.
Integrovaný 25 mm široký nosný popruh výrazně usnadňuje používání organizéru na místě zásahu. Organizér lze nosit v psací poloze opřený o pas s popruhem kolem krku uživatele a vytvořit si tak ideální místo na psaní poznámek na papír nebo do tabletu.
Při průzkumu místa zásahu lze organizér zajistit suchým zipem a nosit přes rameno.
Na zadní straně složky se nachází znovu uzavíratelná průhledná přihrádka. Dodatečná průhledná obálka, kterou lze použít k umístění mapy a formulářů za nepříznivého počasí. Dále lze pod folii umístit i tablet, který lze přes folii plnohodnotně ovládat.
Vnitřní část organizéru obsahuje různé přihrádky pro uložení dokumentů, psacích potřeb, kancelářských potřeb, kalkulačky, mobilního telefonu a další.
Integrovaná kroužková vazba pojme průhledné folie formátu A4 na šířku.
Deset kusů průhledných folií je součástí organizéru. Díky formátu na šířku lze listy snadno listovat, aniž byste museli pokládat složku.
Organizér je vyroben z plachtoviny, která je otěruvzdorná a voděodolná.
Vlastnosti:
- vnitřní část organizéru - přihrádka na dokumenty, držák na propisky, přihrádky na kancelářské potřeby (kalkulačka, popisovač atd.), kroužková vazba (10 kusů průhledných folií je součástí organizéru),
- zádní část organizéru: průhledná, uzavíratelná přihrádka na dokumenty, mapy a tablet.
kovová spona, plastová kapsa ve formátu vizitky, popruh na přenášení, reflexní proužek, suchý zip na organizéru pro vaší jmenovku
Specifikace:
- rozměry (Š x V x H): 28 x 38 x 5,5 cm
- hmotnost: 1,550 g
- barvy: - černá
- červená
Zboží skladem u dodavatele. Dodací doba 7 pracovních dnů, termín potvrdíme po objednání do emailu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.